Οι φίλοι μου οι Ιταλοί, οι Γάλλοι ,οι Αμερικανοί κι εγώ…

silvio-berlusconiSarkozySGeorge_Bush_LOLGeorge-Papandreou1660Ως τώρα κάθε φορά που ερχόμουν σε επαφή με φίλους Ιταλούς, Γάλλους ή Αμερικανούς, κάπως αλαζονικά είναι αλήθεια, έφερνα τη κουβέντα  πότε στη περίπτωση Μπερλουσκόνι ,χαμογελώντας χαιρέκακα γιά την ατυχία τους να τους κυβερνά ένα τέτοιο ούφο, πότε στον Σαρκοζύ, τον κομπλεξικό πουρογόη που βάλθηκε να εφαρμόσει τις Λεπενίστικες λογικές στο δημοκρατικό και αντιρατσιστικό σώμα της Γαλλίας και τέλος στον απίθανα γελοίο πρώην πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών γιά όλους τους προφανείς λόγους που πολύ καλά όλοι γνωρίζουμε. Το επόμενο καλοκαίρι, που θάρθουν πάλι οι φίλοι μου, θα πρέπει κι εγώ να ετοιμάζομαι να αμυνθώ γιά τις δικές τους ασκήσεις χαιρεκακίας. Και πολύ φοβάμαι ότι θα βρεθώ σε ακόμη δυσκολότερη θέση απότι εκείνοι: θάχουμε το Γιώργο Παπανδρέου πρωθυπουργό. Σκέφτομαι να μη μείνω στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2010…

2 Σχόλια to “Οι φίλοι μου οι Ιταλοί, οι Γάλλοι ,οι Αμερικανοί κι εγώ…”

  1. Meropi Says:

    Είπα κι εγώ! Θα λειπε ο ΓΑΠ από το ποστ!
    Βρε Νίκο μου καλέ, εμμονή σου έχει γίνει. Για πρόσεξε το λίγο.

  2. iconology2009 Says:

    Βρε Μερόπη εκλογές έχουμε, αν δε τα γράψω τώρα, πότε θα τα γράψω? Στις 5 Οκτωβρίου που θάχουμε πιά σοσιαλισμό? Άσε με να το χαρώ. Είκοσι μερούλες είναι, να δείς πως θα περάσουν! Και θάναι τόσο πιό πικάντικα όταν θα τα διαβάζει κάποιος τότε!

Σχολιάστε

