Ο Θεός μου πιστεύει σε μένα

Ο θάνατος σου Κύριε με βρήκε να με κοιτάει το ταβάνι

Ένα κρακ ακούστηκε και το βλέμμα σου Χριστέ σκίστηκε σα καταπέτασμα

σαν αιδοίο ραπισμένο ηδονικά,ανεωγμένο και υγραμμένο

Απλώθηκε ένα μελαγχολικό σεντόνι

που η στεντόρεια λευκότητα του αποσυντόνισε τα αισθήματα

που διαπλέκονταν σα φτερούγες κανίβαλου περιστεριού 

Η αμηχανία όμως διεξήλθε την όλη κατάσταση με σχετική επιτυχία.

Ποιός να τόλεγε πως κάτω απ’τον ουρανό

συμβαίνουν τόσο συγκλονιστικά απλά πράγματα.

Εφτιαξα λίγο το μαξιλάρι μου και ανέθεσα στο Θεό

να μου στείλει τηλεγράφημα συμπάραστασης.

Θα μου σερβίρει το πρωϊνό στο κρεβάτι δουλικά και υποταγμένα.

Τούδωσα εντολή να μου ανάψει το τζάκι με τη Βίβλο γιά προσάναμμα.

Τον κάνω χάζι όταν με υπακούει

αλλά κι Εκείνος δείχνει να το απολαμβάνει όχι λιγότερο

απ’το προσωπικό που Τον σφαλιαρίζει στη κουζίνα

Ο Θεός μου είναι απόλυτα εξαρτημένος από μένα.

Σχολιάστε

