Δεν είμαι η ΝΑΣΑ…

…ούτε η CIA, ούτε το FBI. Δεν είμαι ο Πρωθυπουργός, ούτε ο Υπουργός Εξωτερικών ή Εθνικής Άμυνας. Δεν είμαι επιχειρηματίας, δεν έχω μετοχές, δεν είμαι σελέμπριτυ, δεν με ξέρει ούτε η μάνα μου. Δεν κάνω συναλλαγές μέσω του διαδικτύου και ο τραπεζικός μου λογαριασμός υπολείπεται κατά πολύ των εξόδων που θα χρειαστεί σε κάποιον γιά να αναλωθεί στη συστηματική παρακολούθηση μου στο διαδίκτυο. Τί διάολο ζητάνε απόνα παλαβιάρη μπλόγκερ και του κάνουν τον διαδικτυακό βίο αβίωτο; Δυό μήνες τώρα έχω φτύσει της μάνας μου το γάλα με τις απίστευτες δυσκολίες που τραβώ επί καθημερινής βάσης. Οι τελευταίες μέρες είναι πράγματι εφιαλτικές και η σημερινή ήταν αληθινή κόλαση. Βομβαρδίζομαι συστηματικά από spyware. Είμαι αρκετά χρόνια στο διαδίκτυο. Αυτό όμως που τραβώ αυτή τη περίοδο είναι αληθινά χωρίς προηγούμενο. Ρώτησα γνωστούς μου αν τους συμβαίνει το ίδιο. Μού λένε πώς όχι και πώς συνήθως τέτοιες συντονισμένες επιθέσεις δέχονται μόνο αυτοί που η παρακολούθηση τους θα προσπορίσει κάποιας μορφής όφελος στον διαδικτυακό χαφιέ ή τον εντολέα του. Από έναν απλό, ανώνυμο και απολύτως ανεξάρτητο μπλόγκερ τί περιμένουν να βρούν; Τόσο φοβισμένοι είναι ώστε να τους τρομάζει ακόμα και η σκιά τους; Ποτέ η εξουσία δεν ήταν πιό θλιβερά κομπλεξική και ανασφαλής, πράγμα που φυσικά με τη σημερινή μορφή της δε προξενεί και καμιά απροσδόκητη έκπληξη. Αναμενόμενο είναι…

Φυσικά η λύση στο διαδικτυακό δράμα θα βρεθεί. Ευτυχώς υπάρχουν διέξοδοι από τη μέγγενη που προσπαθούν να μας εφαρμόσουν οι ατυχείς ηλίθιοι. Οι ανοητούληδες όμως δε σκέφτονται ότι έτσι χαλυβδώνεται ένας χαρακτήρας που είναι συγκροτημένα πεισματάρης; Είπα σκέφτονται  ε; τα τενεκέδια…

3 Σχόλια to “Δεν είμαι η ΝΑΣΑ…”

  1. the passenger Says:

    μπορείς να μου εξηγήσεις κάτι;
    ήμουν έτοιμος να ανεβάσω ανάρτηση υπεράσπισής σου στη lifo αλλά δεν το έκανα (ακόμα).
    δεν καταλαβαίνω γιατί εξακολουθείς και τους χαρίζεις κείμενα.
    στο κάτω κάτω, ενώ φαινομενικά τους πας κόντρα, στην ουσία τους χαρίζεις χιτς.
    το χρειάζονται δεν το χρειάζεσαι.
    απλά, το ωραίο στην όλη υπόθεση είναι το πόσο ενχλητικός έχεις γίνει όχι μόνο για την ιδιοκτησία αλλά και για κάποιους χρήστες εκεί.
    κατά τα άλλα; ποιος ο λόγος;

  2. iconology2009 Says:

    Κοίταξε δεν με απασχολεί αν κάποια κείμενα χαρίζονται σε κάποιους σαν χιτς.Επί της ουσίας δεν με απασχολεί καθόλου η Λάιφο σαν τέτοια με τον ιδιοκτήτη της ή το προσωπικό της ή ακόμη περισσότερο με την αδιάφορη ύλη της.Αλλά ούτε κι εκείνοι με βλέπουν σαν χιτς(πόσοι δα μπαίνουν εκεί μέσα; η παρακμή σημαδεύει κάθε μέρα και πιό πολύ το σάιτ). Δε νομίζω ότι το εισπράττουν έτσι, διαφορετικά δε θα με υπονόμευαν τόσο. Τόχω ξαναπεί ότι αυτό που μ’αρέσει εκεί είναι το φορμά του φόρουμ που έχει το μπλόγκινγκ. Βλέπεις μαζεμένες πέντε δέκα αναρτήσεις κάθε μέρα και από κεί και πέρα διαλέγεσαι με όσους κρίνεις ότι σε ενδιαφέρουν. Το μπλόγκινγκ γιά μένα δεν είναι επαγγελματική απασχόληση αλλά πασατέμπος ειδικά τις ώρες που κάνω αρκετή δουλειά στο πισί. Φυσικά έχω και πέντε πράγματα να πώ αλλά αυτά ούτε από ματαιοδοξία ούτε από καβάλημα συγγραφικό. Πασατέμπος και μόνο.Αν ήξερες πόσο βαρετή είναι η δουλειά στο πισί όταν πρέπει να κάνεις χαζοεπεξεργασία σε φωτογραφίες ή να γράφεις λεζάντες…

  3. the passenger Says:

    OK, respect! πλάκα πλάκα από τότε που το έκοψε ο desperado ο μόνος που κάνει πραγματικό μπούγιο εκεί μέσα είσαι εσύ! τα λέμε, βασικά από δω, εγώ δε γουστάρω να σχολιάσω εκεί μέσα.

Σχολιάστε

