Ebeniste du Roi Georges II (Σήφης Βαλυράκης)(ανάρτηση λογοκριμένη στο LIFO του κ.Τσαγκαρουσιάνου)

Γιά εβενουργός έχει στυλ!

Μόνο επί βασιλείας Γεωργίου του Β’  Παπανδρέου θα ζούσαμε αυτόν τον τραγέλαφο. Τόχουμε ξαναπεί: μ’αυτόν είναι ΟΛΑ αναμενόμενα και τίποτε δεν μπορεί να είναι έκπληξη.

Οι σχέσεις με όλη τη «βασιλική οικογένεια» πολύ στενές

Στην νεώτερη πολιτική ιστορία θα μείνει ως η μεγαλύτερη γκάφα των τελευταίων 50 χρόνων τουλάχιστον: ο cabinet man, σαν Υπουργός κατά το wishful thinking των χαλκευτών,αποδεικνύεται τελικά ένας νεοϋορκέζος μαραγκός! Σαν κάθε γκάφα είναι σπαρταριστή, είναι ευτράπελη και μας ρίχνει θέλοντας και μη στη σατραπεία του γέλωτα, απ’την οποία άντε να δραπετεύσεις  ακόμη κι αν εξετάζεις ένα σοβαρό σκάνδαλο. Γιατί όμως να χαρακτηρίζει αυτή η γκάφα γιά άλλη μιά φορά τον ΓΑΠ;

Υπο την αιγίδα του ΥΠΕΞ Γιώργου Παπανδρέου η επικοινωνιακή καταιγίδα της «καλλιτέχνιδος» Μίνας Παπαθεοδώρου Βαλυράκη

Οταν κάποιος είναι σαν τον Γιώργο Παπανδρέου, με αυτή τη συγκρότηση, αυτό το πνευματικό βεληνεκές και αυτή την αντιληπτικότητα είναι μοιραίο-στο βαθμό που ο ίδιος διαλέγει γιά συνεργάτες-αυτοί να έχουν μιά αντιστοίχιση αξιολογική μαζί του. Από την άλλη, αν είναι εκείνοι που τον διαλέγουν -γλύφτες, αρπαχτικά και λοιπά συγγενή άτομα, που οσμίζονται και ορέγονται τα πλούτη της εξουσίας- είναι σίγουρο ότι θα το κάνουν από προφανή και σκόπιμη ιδιοτέλεια. Και στις δύο περιπτώσεις ο τελικός υπεύθυνος-που γιά κακή μας τύχη έχει και την εξουσία-θα γίνει με αυτόν ή με τον άλλο τρόπο, αργά ή γρήγορα θύμα τους και θύμα των επιλογών του. Αυτό συνέβη με τον Σήφη Βαλυράκη.

Τεκμήριο αγάπης και αλληλεγγύης προς την μεγάλη Ολυμπιακή καλλιτέχνιδα-τί αρπαχτή κι αυτή!-από τον Γιώργο Παπανδρέου

Ο Σήφης Βαλυράκης θεωρείται έμπιστος άνθρωπος του Παπανδρεϊκού περιβάλλοντος. Και στα πλαίσια μιάς τέτοιας εμπιστοσύνης ο ΓΑΠ του ανέθεσε τον ευαίσθητο ρόλο να προεδρεύει στην εξεταστική γιά το πολύ ζόρικο γιά το ΠΑΣΟΚ θέμα της Ζήμενς, όπου -ας μην κρυβόμαστε-είναι προφανές ότι είναι ένα ΚΑΤ’ ΕΞΟΧΗΝ πασοκικό σκάνδαλο, αν όχι γιά τίποτε άλλο απλά γιά το ότι συνέπεσε με τη διάρκεια της εξουσίας του Κώστα Σημίτη και συνδυάστηκε με την ανάληψη των Ολυμπιακών έργων. Το έργο του λοιπόν είναι σημαντικό αφενός μεν να ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ τυχόν αποκαλύψεις γιά άλλα εμπλεκόμενα στελέγχη του ΠΑΣΟΚ-γι’αυτό και ως τώρα μάθαμε μόνο γι΄’αυτούς που εδώ και τουλάχιστον δυό χρόνια ξέραμε δηλ. Τσουκάτο και Μαντέλη, οπότε τί είχαμε τί χάσαμε-και αφετέρου να ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ τις έρευνες περισσότερο προς την πλευρά της ΝΔ(γιά την οποία κι εγώ πιστεύω ότι υπάρχει εμπλοκή στελεγχών της αλλά είναι μικρή και περιορισμένη και σε αριθμό εμπλεκομένων και σε ποσά-εξάλλου μετά το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε στην Γερμανία κι έτσι σταμάτησε η εκροή τέτοιων χρημάτων). Η ΠΡΕΜΟΥΡΑ αυτή του Βαλυράκη-έπρεπε σύντομα να παρουσιάσει στοιχεία αντίρροπα προς τους Τσουκάτο και Μαντέλη και άρα εξισορροπητικά και κατά κάποιο τρόπο συμψηφιστικά με τη Νέα Δημοκρατία. Είναι προφανές ότι η αδεξιότητα αυτή του Βαλυράκη δείχνει ένα πνεύμα όχι ιδιαίτερα ισχυρό-κουτοπόνηρο σίγουρα αλλά σε καμμιά περίπτωση ικανό να κάνει συλλογισμούς πέρα από τις πρόχειρες εντολές που του δίνει η κουτοπόνηρη φύση του. Γι’αυτό και την πάτησε. Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι απλά. Γιατί ο Σήφης Βαλυράκης-που σχεδόν τον είχαμε ξεχάσει-δεν είναι ένα πρόσωπο χωρίς παρελθόν με σκιές…

Η αρπαχτή θέλει πασαλείμματα γιά να προλάβει τις προθεσμίες

Προτού λοιπόν καταφύγουμε στο παλιότερο παρελθόν του ας δούμε κάποιες παράξενες συμπτώσεις του είδους εκείνης της ηθικής συμπεριφοράς που ο Βουλγαράκης και ο Ρουσσόπουλος θα αποκαλούσαν ανερυθρίαστα νομιμότητα.

Τα ΕΛΤΑ τιμούν τη σύζυγο του πρώην προϊσταμένου τους, με εκδοση γραμματοσήμων!

Σαν υφυπουργός Αθλητισμού ανήκε στην ομάδα που προετοίμασε την υποψηφιότητα της Ελλάδας γιά τους Ολυμπιακούς αγώνες. Παρόλο ότι τελικά δεν κατάφερε να έχει κάποιο κυβερνητικό πόστο όταν αυτή η προσπάθεια ευοδώθηκε, είχε καταφέρει να δικτυωθεί με το χώρο καλά-όλοι ήξεραν πολύ καλά ότι η Ολυμπιάδα έχει χοντρό παραδάκι…-και δεν άφησε αυτές τις γνωριμίες ανεκμετάλλευτες, έτσι όταν θα του δίνονταν η ευκαιρία θα την άρπαζε γερά. Και φυσικά όταν προσχεδιάζεις τις ευκαιρίες σου η τύχη-που μόνο σαν κακοτυχία υπάρχει και όχι σαν καλοτυχία, η καλοτυχία είναι καλός σχεδιασμός-θα σε ανταμείψει. Ο Σήφης Βαλυράκης είναι σύζυγος της φιλόδοξης, πληθωρικής αλλά προφανέστατα ατάλαντης ζωγράφου Μίνας Παπαθεοδώρου Βαλυράκη. Με το που μας έκατσε λοιπόν η Ολυμπιάδα, ξάφνου αναδύθηκε στον αφρό μιά νέα Ολυμπιακή καλλιτέχνης-ολυμπιονίκης των δημοσίων σχέσεων σίγουρα!-που τί σύμπτωση άκουγε στο ίδιο όνομα με εκείνο της συζύγου του Σήφη Βαλυράκη!

Λαδιές σε καμβά…

Η θεματογραφία της φερέλπιδος καλλιτέχνιδος; καθαρά Ολυμπιακή. Αθλητές από κάθε άθλημα και σε κάθε πιθανή συστροφή του σώματος τους στη προσπάθεια τους να κερδίσουν βάθρα, μετάλια ,δόξα, χρήμα. Σε ανάλογη υπερπροσπάθεια και η Μίνα μας:κουβάδες χύμα, ακατέργαστου-εξπρεσσιονιστικού και καλά!-χρώματος αδειασμένοι σε ταλαιπωρημένους απ’της γνώριμη ολυμπιακής απληστίας το αρπαχτικό βλέμμα. Εικαστικό σκουπιδαριό που παράγονταν σε παροξυσμικούς-σχεδόν βιομηχανικούς-ρυθμούς. Και φυσικά καταιγισμός δημοσιεύσεων σε κάθε πιθανό έντυπο. Εκθέσεις επί εκθέσεων στα πιό glamorous μερη, όχι μόνο στην Αθήνα αλλά και σε Νέα Υόρκη-η υψηλή προστασία-χορηγεία του φίλου Υπουργού Εξωτερικών και Προέδρου της Ολυμπιακής Εκεχειρίας Γιώργου Παπανδρέου έφερε απίστευτα κέρδη στην καλλιτέχνηδα και τον άνεργο και ανενεργό, λόγω ψυχρότητας με το Σημίτη, Σήφη Βαλυράκη. Σ’αυτά τα πλαίσια σημειώνεται κι ενα νομότυπο σκανδαλάκι-θα μπορούσε να εξεταστεί η περίπτωση του μαζί με πολλά άλλα του Σήφη μας-όταν πέντε πίνακες της καλλιτέχνιδος επιλέχτηκαν(?!) από τα ΕΛΛΗΙΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ(που κάποτε, σαν Υπουργός, ήταν προϊστάμενος τους-συμπτώσεις ε;) γιά μια σειρά Ολυμπιακών γραμματοσήμων! Τέτοια διαφήμιση γιά ζώντα καλλιτένη δεν πληρώνεται ούτε με δισεκατομμύρια! Φυσικά όλα (πρέπει) να έγιναν απολύτως νομότυπα!

Το φαν κλαμπ της καλλιτέχνιδος περιλαμβανει όλη τη γκάμα των διασημοτήτων-από μοναστήρια μέχρι προεδρικά μέγαρα.Εμείς οι κοσμικοί…

Από αυτή την πρόχειρη και μικρή(μεγάλη όμως γιά μπλόγκινγκ) αφήγηση καταλαβαίνει κανείς γιατί ο Σήφης είχε τέτοια πρεμούρα να εξυπηρετήσει σήμερα με τόση προθυμία το φίλο του ΓΑΠ σ’αυτή τη κρίσιμη μάχη που δίνει το κυβερνητικό ΠΑΣΟΚ να κρύψει όσο αυτό είναι δυνατό-και είναι-τις πομπές του γιά τη Ζήμενς. Θάχε ενδιαφέρον βέβαια να δεί κανείς το πόθεν έσχες του Βαλυράκη(από τη στιγμή που προεδρεύει Εξεταστικής Επιτροπής θα πρέπει νάναι ηθικά ακηλίδωτος)και να το ψάξει κάποιος πιό επισταμμένα. Πού ξέρεις; μπορεί κάτι ενδιαφέρον να φανεί…

Ζαχαρέα: το κορίτσι του Ρουσόπουλου

Παπαθεοδώρου:το κορίτσι του Βαλυράκη

Ο παράλληλος βίος τριών κοριτσιών που χάρις στ’αγόρια τους ευδοκίμησαν τα πλούτη τους!

Advertisements

4 Σχόλια to “Ebeniste du Roi Georges II (Σήφης Βαλυράκης)(ανάρτηση λογοκριμένη στο LIFO του κ.Τσαγκαρουσιάνου)”

  1. Πούπα Μομφεράτου Says:

    Πολύ καλό αγαπητέ!

    Και πολύ κατατοπιστικό, τουλάχιστον για μένα, που δέν ασχολούμαι με το ποιά είναι παντρεμένη με ποιόν, ούτε βέβαια και με τέτοια υψηλής ποιότητος «καλλιτεχνικά» έργα!

  2. Αντώνης Says:

    Μόλις τώρα διάβασα αυτό το άρθρο. Εντυπωσιάστηκα-αν και δεν θα ‘πρεπε- από το είδος και το μέγεθος της διαπλοκής. Ιδιαίτερα για το πως τελικά καταξιώνεται ένας καλλιτέχνης ή έστω και κακοτέχνης. Παρέλαση επωνύμων είδα (πατριάρχες, πρόεδροι, πολιτικοί). Μπράβο σε όλους…

  3. proios Says:

    Η Μίνα Παπαθεοδώρου – Βαλυράκη γεννήθηκε στην Αθήνα. Φοίτησε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου με καθηγητή τον Γιάννη Μόραλη. Συγχρόνως ακολουθεί μαθήματα φορητής εικόνας και τοιχογραφίας. Παίρνει το πτυχίο της με έπαινο και το 1981, με υποτροφία του Ιταλικού Υπουργείου Εξωτερικών, ξεκινάει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας όπου το 1986 παίρνει το διδακτορικό της. (όλα αυτά πριν γνωρισει το κ βαλυράκη)…. den mporw na vlepw asxetous na grafoun ..mipos k vgaloun kana dimosievma….

  4. iconology2009 Says:

    @proios. Ελάτε καλέ μου! Και νομίζετε ότι το βιογραφικό μιας επιδέξιας κοσμικού-και συναρπαστικά όμορφης παρεμπιπτόντως-είναι αρκετό για να την κάνει καλλιτέχνιδα κύρους; Δεν απευθύνεστε σε ουρακοτάγκους καλέ μου αλλά ούτε και σε άσχετους όπως αφελώς νομίζετε. Το εικαστικό σας ίνδαλμα είχε την καλλιτεχνική αξία που της έδινε η δύναμη της πολιτικής επικαιρότητας. Τώρα που η κυρία είναι ανεπίκαιρη, έχασε και αυτό που δεν της ανήκε ποτέ:την καλλιτεχνική αξία. Και έμεινε αυτό που πάντα ήταν:σαβούρα και σκουπιδαριό, πασαλείμματα που ασχημίζουν τοίχους-πολύ περισσότερο άσχημα λόγω του ταπεινότατου ελατηρίου που τα δημιούργησε: της ΑΡΠΑΧΤΗΣ!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: