Μάγια Τσόκλη(ανάρτηση λογοκριμένη στο LIFOblog του κ. Τσαγκαρουσιάνου!)

Διαβατήριο στην απληστία

Η έκδοση ενός περιοδικού, είναι σ’όλους γνωστό, είναι μιά εξαιρετικά ακριβή υπόθεση και όσοι το επιχειρούν είναι εκ προοιμίου αξιοθαύμαστοι. Αν τώρα το περιοδικό -που εκδίδεται στην Αθήνα- ειδικεύεται στη ταξιδιωτική θεματογραφία και μάλιστα φιλοδοξεί να δημοσιεύει πρωτογενή ύλη , δηλαδή υλικό που παράγεται από το ίδιο το περιοδικό, τότε η έκδοση αυτή, ειδικά γιά τα δύσκολα ελληνικά εκδοτικά δεδομένα, μοιάζει ή απαγορευτική ακόμη και σαν ιδέα ή εγχείρημα δονκιχωτικό και αυτοκαταστροφικό. Και αυτό γιατί  το ταξιδιωτικό κόστος επιβαρύνει αφάνταστα το κόστος έκδοσης του εντύπου. Αυτά όταν κάποιος ακολουθήσει την πεπατημένη.

Μιά βουλευτίνα αλλιώτικη απ’τις άλλες:η πιό ΑΚΡΙΒΟΘΩΡΗΤΗ…και εκ των πραγμάτων και η πιό ακριβή!

Αν όμως κάποιος σκεφτεί σαν την Μάγια Τσόκλη και αν κάποιοι άλλοι συναινέσουν και συνεργήσουν στη λοξοδρόμηση από την πεπατημένη, τότε η έκδοση ενός τέτοιου πολυδάπανου εγχειρήματος γίνεται πιό ευκολη, ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΑ πιό εύκολη! Αντί το κόστος των ταξιδιών να το αναλάβει το περιοδικό, να το αναλάβει ας πούμε ένας σπόνσορας-απόλυτα νομότυπο εφ’οσον αναφέρεται σαν τέτοιος και φυσικά αυτό κρίνεται- ή κάποιος που έστω να λειτουργεί εκ των πραγμάτων σαν σπόνσορας, χωρίς όμως να δηλώνεται σαν τέτοιος αλλά αντικειμενικά να είναι εκείνος που, με νομότυπο ή όχι τρόπο-ποιός νιάζεται γιάυτά τώρα;- να πληρώνει τα έξοδα του ταξιδιού. Αχά!  Δες τώρα σύμπτωση: χρόνια τώρα η Μάγια Τσόκλη κάνει ταξιδιωτική τηλεόραση και μάλιστα σε κρατικό κανάλι, αμειβόμενη παχυλότατα(25.000 ευρώ το επεισόδιο!).

Το παράξενο όμως είναι ότι η  Μάγια Τσόκλη δεν ξεκίνησε να εκδίδει ένα περιοδικό αλλά από την αφορμή των πληρωμένων εξόδων της, δηλαδή του υπάρχοντος ήδη σπόνσορα(ευφημισμός ή συνθηματικό), γιά μιά εκπομπή σε κρατικό κανάλι, έβγαλε κι ένα ένα περιοδικό. Τί καλά! Τί βολικά! (Νάβγαζε και η Μπήλιω Τσουκαλά μήπως ένα Αθηνόραμα; μιά ιδέα ρίχνουμε).Γιά να το πούμε απλά:με τα έξοδα μιάς τηλεοπτικής εκπομπής, με την παραγωγική υποδομή μιάς εκπομπής γιά τον δημόσιο τηλεοπτικό φορέα, η Μάγια Τσόκλη έστησε μπίζνα εκδοτική.

Οπως πολύ εύκολα μπορείτε να δείτε, η παρουσία της κ. Τσόκλη στη Βουλή είναι έντονα αισθητή…

Οι άνθρωποι της πιάτσας την είδαν τη λαδιά αλλά, θές γιατί η αδράνεια από τη μιά, θές πούναι κόρη του διάσημου-και εύπορου παρεμπιπτόντως-μπαμπά της, θες και γιατί δεν προκαλούσε περισσότερο, το κατάπιαν. Ωσότου ο άνθρωπος που έχει διαλέξει τη Ξενογιαννακοπούλου γιά Υπουργό Υγείας, τον Γερουλάνο γιά Υπουργό Πολιτισμού (με την Αντζελα Γκερέκου γιά υφυπουργό), τον Δρούτσα γιά ΑνΥΠΕΞ κλπ σκέφτηκε ότι ένα τέτοιο δείγμα ανθρώπου και συμπεριφοράς σα τη Μάγια Τσόκλη είναι ό,τι ακριβώς λείπει από την πολιτική και μας την κοτσάρισε σε εκλόγιμη θέση στο Επικρατείας στις τελευταίες εκλογές. Πάντα ο ΓΑΠ θα φροντίζει γιά το χαμόγελο μας το επιούσιο κι έτσι μπήκε ο διορισμός της Τσόκλη στη τάξη των ανέκδοτων που ανανεώνονται με τη κάθε καινούργια μέρα. Αμ δε όμως.

Το Τσοκλάκι αποδείχτηκε σκληρό καρύδι απληστίας. Και όχι μόνο κράτησε τη θέση της Βουλευτού Επικρατείας-παρόλο ότι Βουλή βλέπει μόνο σε κρίσιμες ψηφοφορίες-τί να πεί κιόλας εκεί;κάθε πότε αλλάζουν σεντόνια στις σουΐτες των ξενοδοχείων που καλοπερνάει;-αλλά ανανέωσε και τη σύμβαση της, στο όνομα του παραγωγού της εκπομπής συζύγου της και οπερατέρ της εκπομπής-πληρώνεται άρα ξεχωριστά σαν οπερατέρ;-χωρίς ούτε κατά διάννοια να της περνάει η σκέψη ότι, παραβιάζει έναν άγραφο ηθικό νόμο που λέει ότι δεν μπορεί κυβερνητική βουλευτής να είναι ταυτόχρονα μισδοδοτούμενη από κρατικό φορέα και μάλιστα στον ευαίσθητο πολιτικά, εκείνον της ενημέρωσης. (είναι ενδεικτικό ότι υπήρξαν άλλοι δυό εκλεγέντες βουλευτές από το ΠΑΣΟΚ που υπηρετούσαν στην ΕΡΤ και παραιτήθηκαν: είναι οι  Αρια Αγάτσα και ο Παντελής Ασπραδάκης και μάλιστα-προς τιμήν τους-  χωρίς αποζημίωση-το δίχως άλλο μετά από το δείγμα αυτό χοντροπετσοσύνης της κόρης του καλλιτέχνη, θα πρέπει να νιώθουν μαλάκες που βιάστηκαν να παραιτηθούν!).

Αφρικανοί Ιθαγενείς υποδέχονται την κ. Τσόκλη. Να το ιδεώδες που θέλει να μεταφέρει στα καθ’ημάς!

Η απληστία αποκτάει ένα καινούργιο επώνυμο λοιπόν και πολύ βαρύ μάλιστα. Και να σκεφθεί κανείς ότι η Μάγια Τσόκλη δεν είναι απλά προσωπική επιλογή του ΓΑΠ αλλά και προσωπική του φίλη, αυτού του Αη Γιώργη της κάθαρσης. Του Αη Γιώργη της κάθαρσης που, ενώ αρχίζουν και του λερώνονται τα πέτα από τις κουτσουλιές που πέφτουν από τις λερωμένες φωλιές των Ξυνίδη, Γκερέκου και Τσόκλη, μοιάζει να βρίσκεται σε διαπλανητική πτήση στο υπερπέραν του βαθειού του πνεύματος. Η πρόκληση Τσόκλη είναι από μόνη της αρκετή να στιγματίσει και αυτήν αλλά και τη κυβέρνηση, την πιό απολίτικη και την πιό αφελώς και με αφελή (naive θάταν ο σωστός πολιτικός όρος)πολιτικά πρόσωπα συγκροτημένη κυβέρνηση, από καταβολής ελληνικού κράτους. Ωσπου ήρθε και η τελευταία κεραμίδα της άσχετης με τα πολιτικά αφελούς πολιτικού:συνηθισμένη από τα ταξίδια της στον Τρίτο κόσμο να την υποδέχονται αποικιακά και να της προσφέρουν χουρμάδες, γιρλάντες χαβανέζικες και λοιπές δουλικές εκδηλώσεις της περιδεούς μπρός στο πλούτο απελπισμένης φτώχειας  αυτών των λαών, σκέφτηκε να μεταφέρει αυτή τη δουλική και ταπεινωτική νοοτροπία και στα ελλαδικά χώματα. Ζήτησε η αθεόφοβη να πηγαίνουν στις προβλήτες των λιμανιών, όπου καταφθάνουν τα κρουαζιερόπλοια, τα σχολεία , τα προσκοπάκια και οι τοπικές μπάντες και να υποδέχονται σαν ιθαγενείς τον πολιτισμό του πλούτου που καταδέχεται να επισκεφθεί τη τριτοκοσμική μας χώρα! Είναι τόσο γελοίο και τόσο ταπεινωτικό το αίτημα, που πέρα από το ότι συνάντησε τον καθολικό και αυτονόητο καγχασμό, προδίδει και το είδος της νοοτροπίας των ανθρώπων του στενού Παπανδρεϊκού περιβάλλοντος. Η ιδεολογία τους(αν είναι σε θέση να έχουν αυτό την ιερή πνευματική αρματωσιά που λέγεται ιδεολογία-που σημαίνει συγκρότηση και πολιτικό λόγο), αυτό τέλος πάντων που προβάλλεται σαν υβρίδιο ιδεολογίας τους, είναι ο νεο-αποικιασμός,η νεοπαποικιοκρατία, αν συγχωρείται ο νεολογισμός. Η αφέλεια τους δεν είναι γραφική, είναι αχαρακτήριστα επικίνδυνη!

Σκηνοθεσία: Μάγια Τσόκλη/ Παραγωγή: ΕΡΤ/ εισητήριο:ελληνικός λαός

Υπάρχει πολλή σιωπή και μούγκα στο νομότυπο (εδώ εφαρμόζεται η αθάνατη Βουλγαράκεια ηθική:ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό) σκανδαλάκι της Τσόκλη. Είναι προφανές ότι η χοντρόπετση αυτή κυρία δεν σκοτίζεται γιά το πολιτικό της μέλλον. Εξάλλου με τί προσόντα θα κατεβεί στη πολιτική αρένα γιά υποψήφια βουλευτής; Σκοτίστηκε γιά το λαουτζίκο! Αυτού του είδους τα καλόπαιδα (άλλη είναι η λέξη που ήθελα να πώ αλλά τέλος πάντων…) αυτού του είδους λοιπόν τα καλόπαιδα, βλέπουν το λαό με το τρόπο που μιά μαχαρανή βλέπει τους υπηρέτες της, ή ,γιά να το φέρουμε στα καθ’αυτήν, με το τρόπο που ένας Ευρωπαίος τουρίστας βλέπει τους αφρικανούς του μπατλερ.

Τα παιδάκια τα καημένα, πρέπει νάναι σκηνοθετημένα γιά νάναι χορτασμένα.Το αμερικανικό 1930 στο ελληνικό 2010. Α ρε Γιώργο με τα σαΐνια σου!

Απλά σκέφτομαι ότι δίκαια μπορεί να παραπονιέται η κακομοίρα η Μάρα Ζαχαρέα, όταν σύσσωμος ο τύπος την κατηγορούσε (και έκανε πολύ καλά και την κατηγορούσε βέβαια) ότι κάνει καριέρα με τις πλάτες του συζύγου της. Κι όμως η  κακομοίρα η Μάρα δεκάρα δεν πήρε από κρατικό οργανισμό. Αντίθετα η Μάγια Τσόκλη παίρνει μιά βουλευτική αποζημίωση, να μετά συγχωρήσεως, γιά τεκμαιρόμενη μαχητά παρουσία της στη Βουλή, ταξιδεύει στα μήκη και τα πλάτη της Υδρογείου-κατά μίμηση του φίλου της που τη διόρισε και βουλευτίνα και εκπομπάρχη-και κρατά μιά ιδιωτική επιχείρηση της οποίας μέρος τουλάχιστον των δικαιωμάτων ανήκει στην κρατική ΕΡΤ και που φυσικά δεν παραδίδει (μήπως να ερευνηθεί αν το βιντεοσκοπημένο υλικό των DVD που πουλά μαζί με το έντυπο είναι υλικό της ΕΡΤ; και αν έχει γίνει νομιμη παραχώρηση των δικαιωμάτων της ΕΡΤ; και αν έχει γίνει πώς τότε διακιολογείται ένα τόσο υψηλό κόστος επεισοδίου;).Γιά να μη μιλήσουμε τί προσόδους μπορεί να φέρνει η γκρίζα διαφήμιση ταξιδιωτικών γραφείων, ξενοδοχείων και λοιπών συναφών εταιρειών που μπορεί στα πλαίσια συμφωνίας με την καπάτσα βουλευτίνα να μην χρεώνεται καν διαμονές και λοιπά έξοδα. Ολα είναι ερευνητέα. Στη κρίση σας…

Υ.Γ. Γιατί γράφονται όλα αυτά; Μα γιατί η κυρία αυτή δείγμα γραφής δίνει σε καιρούς κρίσης. Και μην το ξεχνάμε: βουλευτής-θεσμικά-σημαίνει υπηρέτης και διεκπεραιωτής λαϊκών συμφερόντων. Κι όμως είναι τόσο στενά αλληλένδετη η δράση της σαν δημόσιου πρόσωπου με την ευόδωση των συμφερόντων της! Αυτό είναι που κρίνεται. Σαν πρόσωπο, ποιός νιάζεται γι’αυτήν;

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: